close

[Verse 1]
It’s the guy from the one band
Cigarette in my left hand

一個樂隊的成員的故事
我左手夾著一根香煙

Whole world in my right hand
Twenty-five and it’s all planned

我的右手握住整個世界
我二十五歲,一切在計劃中

Night out and it’s ten grand
Headlines that I can’t stand

夜裡出來工作,只為了一萬現金
但我不能忍受那些宣傳

[Pre-Chorus]
But you only get half of the story
The cash, and the cars and the glory

你只知道我一半的故事
現金,汽車和榮耀

No sleep and we party ‘til morning
Cause nobody cares when you’re boring

我們不能睡覺,舞會整晚要彈奏
觀眾不在乎,我們是否無聊透底

[Chorus]
I’m just like you
Even though my problems look nothing like yours do

我就像平凡的你
雖然我的麻煩不是

Yeah, I get sad too
And when I’m down I need somebody to talk to
我有時也傷心
當我失望時,需要有人來談心

Yeah, I feel the same as you would do
Same stress, same shit to go through
是的,我此刻的感覺和你一樣
同樣的壓力,同樣的工作要過活

I’m just like you
If you only knew
我就像平凡的你
如果你能瞭解

[Verse 2]
If I had it my way
pub lunch every Sunday

如果我事業成功
每個星期天會在酒吧吃午餐

Cheap beer and it’s okay
I wanna lay where she lays
喝便宜的啤酒,沒關係
我只想在她身邊躺下

I wanna stay in these days
Gonna smoke and it’s okay
我想多留幾天
抽著煙,過著舒適快活

[Pre-Chorus]
But you only get half of the story
The cash, and the cars and the glory

你只知道我一半的故事
現金,汽車和榮耀

No sleep and we party ‘til morning
Cause nobody cares when you’re boring

我們不能睡覺,舞會整晚要彈奏
觀眾不在乎,我們是否無聊透底

[Chorus]
I’m just like you
Even though my problems look nothing like yours do

我就像平凡的你
雖然我的麻煩不是

Yeah, I get sad too
And when I’m down I need somebody to talk to
我有時也傷心
當我失望時,需要有人來談心

Yeah, I feel the same as you would do
Same stress, same shit to go through
是的,我此刻的感覺和你一樣
同樣的壓力,同樣的工作要過活

I’m just like you
If you only knew
我就像平凡的你
如果你能瞭解

[Bridge]
Every heart breaks the same
Every tear leaves a stain

每一顆破碎的心都是一樣
每一滴淚都會留下污點

Can’t I just be the same?
Every heart breaks the same

我也是一樣嗎?
破碎的心都是一樣

Every tear leaves a stain
Let me be the same

每一滴淚都留下污點
我也是那樣

[Chorus]
I’m just like you
Even though my problems look nothing like yours do

我就像平凡的你
雖然我的麻煩不是


Yeah, I get sad too
And when I’m down I need somebody to talk to
我有時也傷心
當我失望時,需要有人來談心

Yeah, I feel the same as you would do
Same stress, same shit to go through
是的,我此刻的感覺和你一樣
同樣的壓力,同樣的工作要過活

I’m just like you
If you only knew
我就像平凡的你
如果你能瞭解

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()