close

[Verse 1: Zac Efron]

 

You know I want you
It's not a secret I try to hide
你知道我渴望得到你
這不是個隱瞞的秘密

I know you want me
So don't keep saying our hands are tied
我知道你也渴望者我
不要一直說我們雙手被綁住

You claim it's not in the cards
But fate is pulling you miles away
你宣稱這並不在牌局中命運註定你在遠方

And out of reach from me
But you're here in my heart
我無法接觸到
但你一直在我的心中

So who can stop me if I decide
That you're my destiny?
假如我決定的話有誰能夠阻擋我
你就是我真命天子

 

[Chorus: Zac Efron]

What if we rewrite the stars?
Say you were made to be mine

如果我們能夠改寫星運
你與我命中註定

Nothing could keep us apart
You'd be the one I was meant to find

使任何事情皆無法分開我們
你將會變成我的人

It's up to you, and it's up to me
No one can say what we get to be

由你我來做決定
沒有人知道我們的未來

So why don't we rewrite the stars?

Maybe the world could be ours Tonight

所以我們為何不改寫星運就在今晚
整個世界由我們所有

 

[Verse 2: Zendaya]

You think it's easy

You think I don't want to run to you

你覺得這件事很容易

你認為我不想投奔你的懷抱

But there are mountains

And there are doors that we can't walk through

但在我們之間卻有重疊高山

以及一道無法穿越的門坎

I know you're wondering why

Because we're able to be

我知道你困惑著為什麼

因為我們只能夠

Just you and me Within these walls

But when we go outside

好好地做我們自己在圍牆裡面

但我們只要一離開

You're going to wake up 
and see that it was hopeless after all

你會從夢中清醒
看清這段感情終究沒希望

 

[Chorus: Zendaya]

No one can rewrite the stars

How can you say you'll be mine

沒有人可以改寫牛郎織女星

為甚麼你有把握你能夠屬於我

Everything keeps us apart

And I'm not the one you were meant to find

一切事物隔絕著我們

我並非你註定要去尋找的那個人

It's not up to you, and it's not up to me

When everyone tells us what we can be

無法由你我來做決定

當眾人想知道這段感情會有甚麼結局

How can we rewrite the stars?

say that the world could be ours Tonight

所以我們為何不改寫星運

就在今晚 整個世界由我們獨享

 

[Verse 3: Zac Efron and Zendaya]

All I want is to fly with you

All I want is to fall with you

我所想要的 與你高飛

我所想要的 與你墜落

So just give me all of you

所以就把你的一切交付給我吧

 

[Zendaya]

It feels impossible

這是不可能的

 

[Zac Efron]

It's not impossible

這不是不可能

 

[Zendaya]

Is it impossible?

這是不可能的嗎?

 

[Both]

Say that it's possible

說這是有可能的

 

[Choros : Zac Efron and Zendaya]

How do we rewrite the stars?

Say you were made to be mine

如果我們能夠改寫星運

你與我命中註定

Nothing could keep us apart

Cause you are the one I was meant to find

使任何事情皆無法分開我們

你將會變成我想要的人

It's up to you, and it's up to me

No one can say what we get to be

由你我來做決定

沒有人知道我們的未來

and why don't we rewrite the stars?

Changing the world could be ours 
我們何不改寫星運
整個世界由我們擁有

[Outro: Zendaya]

You know I want you

It's not a secret I try to hide

你知道我渴望看到你

這不是個需要隱瞞的秘密

But I can't have you
We're bound to break and My hands are tied

我無法得到你
我們會分開 我的雙手仍綁住

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()