[Verse 1]
I don’t know why I keep moving my body
I don’t know if this is wrong or if it’s right
我不知道為什麼我一直移動我的身體
我不知道這是錯誤還是正確

I don’t know if there’s a beat, or something’s taking over me
And I just know I’ll feel so good tonight
我不知道有沒有節拍,還是有什麼東西吸引
我只知道我今晚感覺那麼好

 [Verse 2]
I don’t know what your name is but I like it
I’ve been thinking ‘bout some things I wanna try
我不知道你的名字是什麼,但我喜歡你
我一直在想試試其它吸引我的東西

I don’t know what you came to do, but I wanna do it with you
And I just know I’ll feel so good tonight
我不知道你來做什麼,但我想和你在一起
我只知道我今晚感覺那麼好

 [Pre-Chorus]
Oh, if we keep on dancing
Take our rhythm to new heights
如果我們繼續跳舞
把我們的節奏帶到新的高潮

Feel the heat of passion, baby
Light up the night
感受熱情,寶貝
點亮夜晚

[Chorus]
We could start a fire
Come on, let it burn baby
我們可以起火
來吧,讓它燃燒寶貝

We could start a fire
Let the tables turn baby
We could start a fire
我們可以起火
讓節目更精采
我們可以起火

[Bridge]
I just know I feel so good
Don’t you know I feel so good
我只知道我感覺很好
你不知道我感覺這麼好

I just know I feel so good
Tonight
我只知道我感覺很好
就在今夜

[Verse 3]
I don’t care if this tuns into a riot
Lets get reckless, tear this place down to the floor
我不在乎是否會陷入暴亂
讓我們魯莽些,撕裂這整個地方

Turn the music way up loud
Can’t nobody stop us now
音樂轉更大聲
沒有人阻止我們

I just know I feel so good tonight
I just know I feel so good tonight
我只知道我今晚感覺很好

 [Chorus]

[Outro]
I just know I feel so good
Don’t you know I feel so good
我只知道我感覺很好
你不知道嗎?我覺得這麼好

Don’t you know, don’t you know?
Tonight
你不知道嗎?你不知道嗎?
就在今夜

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()