If had to live my life without you near me
如果我過活 你不在身邊

The days would all be empty
白天都很乏味

The nights would seem so long
夜晚似乎更長

With you I see forever oh so clearly
和你一起 我看見清晰

I might have been in love before
我也曾戀愛過

But it never felt this strong
但從未感覺如此強烈

Our dream are young and we both know
我們的夢想剛萌芽,我們知道

They'll take us where we want to go
它會帶我們到想去的地方

Hold me now, touch me know
擁抱我 碰觸我

I don't want to live without you
我的生命中不能沒有你

 

Nothing's gonna change my love for you
沒有什麼可以改變我對你的愛

You oughta know by now how much I love you
你應該知道我有多愛你

One thing you can be sure of
你可以確定的一件事

I'll never ask for more than your love
除了你的愛 我已無所求

Nothing's gonna change my love for you
沒有什麼可以改變 我對你的愛

You oughta know by now how much I love you
你應該知道我有多愛你

The world may change my whole life through
這世界可能改變我的人生

But nothong's gonna change my love for you
沒有什麼可以改變我對你的愛

If the road ahead is not so easy
眼前是崎嶇的路

Our love will lead the way for us
愛將指引我們向前

Like a guiding star
像天上的北極星

I'll be there for you if you should need me
你需要我時 我就在那裡

You don't have to change a thing
你毋須任何改變

I love you just the way you are
我就是愛你原來的樣子

So come with me and share the view
跟著我一起分享風景

I'll help you see forever too
我也會幫你看見永恆

Hold me now  touch me now
擁抱我 碰觸我

I don't want to live without you

我的生命不能沒有你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()