close

[Verse 1]
Daylight
I wake up feeling like you won't play right
白天
我醒來後 感覺你在背後做壞事

I used to know, but now that shit don't feel right
It made me put away my pride
我以前就知道,但現在感覺更不對勁
我得放棄我的驕傲

So long
You made a nigga wait for some, so long
再見
你讓我這個朋友等待這麼久

You make it hard for a boy like that to go wrong
I'm wishing I could make this mine, oh
你使壞且讓每個男孩出糗
而我還希望做那個男孩

 [Pre-Chorus]
If you want it, yeah
You can have it
如果你想要他
你可以有他

If you need it, oooh
We can make it, oh
如果你需要這樣做
我們仍可以在一起
If you want it
You can have it
如果你想要他
你可以擁有他

 [Chorus]
But stay woke Niggas creepin'
They gon' find you Gon' catch you sleepin' (Oooh)
要保持清醒朋友仍在抖動
他們會找到你已睡著

Now stay woke Niggas creepin'
Now don't you close your eyes
現在保持清醒朋友仍在抖
現在不要閉上你的眼睛

 [Verse 2]
Too late
You wanna make it right, but now it's too late
太遲了
你想回來彌補事情,但現在太遲了

My peanut butter chocolate cake with Kool-Aid
I'm trying not to waste my time

我的寶貝,你給我花生醬巧克力蛋糕和酷愛果汁
我試著不浪費我的時間在你身上

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Outro]
Baby get so scandalous, oh
How'd it get so scandalous?
寶貝變得如此醜陋
怎麼會這麼醜陋?

Oh, oh, baby, you... How'd it get...
How'd it get so scandalous?
Ooh, we get so scandalous
But stay woke
But stay woke
寶貝,怎麼會這麼醜陋?
我們的醜陋
要保持清醒,不要再墮落
要捆持清醒,不要再墮落

註:1. Redbone,根據Genius,有人說是像披紅毛的狐狸類,這裡比喻成黑女人。           

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()