I'm alone, yet not alone
God's the light that will guide me home

我獨自一人,但我並不孤單
上帝的光,將引導我回家

With His love and tenderness
Leading through the wilderness

用他的愛和溫柔
帶我經過荒野

And wherever I may roam
I'm alone, yet not alone

無論我在哪裡流浪
我獨自一人,但我並不孤單


I will not be bent in fear
He's the refuge I know is near

我不會屈服恐懼
他在身旁,他是我的避難所

In His strength I find my own
By His faithful mercies shown

在他的力量,我找到我自己
他的忠實憐憫彰顯

That so mighty is His shield
All His love is now revealed

他的盾牌如此強大
他的愛開始顯現

When my steps are lost
And desperate for a guide

當我的腳步迷失
渴望有領導

I can feel his touch
A soothing presence by my side

我可以感受到他的存在
在我身邊安撫

 

Alone, yet not alone
Not forsaken when on my own

我獨自一人,但我並不孤單
他總是不放棄我一人

I can lean upon His arm
And be lifted up from harm

我可以依靠在他的臂彎
並從傷害中脫離

If I stumble, or if I'm thrown
I'm alone, yet not alone

如果我絆倒,或者我被拋棄
我獨自一人,但我並不孤單

 

When my steps are lost
And desperate for a guide

當我的腳步迷失
渴望有領導

I can feel his touch
A soothing presence by my side

我可以感受到他的存在
在我身邊安撫

By my side!
在我身邊!

 

He has bound me with His love
Watchful angels look from above

他用他的愛包圍我
派天使守護我

Every evil can be braved
For I know I will be saved

對每一個邪惡,我都可以勇敢
因為我確信,我會得救

Never frightened on my own
I'm alone, yet not alone

從來沒有害怕,獨自一人
我獨自一人,但我並不孤單

I'm alone, yet not alone
我獨自一人,但我並不孤單

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Dex 的頭像
    Dex

    施建豐 Dex(DESK)Shih的部落格

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()