close


I wanna leave my footprints on the sands of time
Know there was something that, meant something that I left behind

我想在時間的沙上留下我的足跡 
知道這兒有東西,是我留下的東西 

When I leave this world, I'll leave no regrets
Leave something to remember, so they won't forget

當我離開這個世界時,不留遺憾 
留下的東西要回憶,他們不會被遺忘 

 I was here I lived, I loved I was here I did

我住在這裡過... ... 
我喜歡我曾在這裡.

I've done everything that I wanted
And it was more than I thought it would be

我所做的一切,我想要做的 
並且它是值得的 

 I will leave my mark so everyone will know I was here

我將留下我的記號,
讓每個人都知道我在這裡過. 

 I wanna say I lived each day, until I die
 And know that I meant something in somebody's life

我想說我生命的每一天都精采,直到我死去 
我知道,我有東西留給世人 

The hearts I have touched will be the proof that I leave
That I made a difference, and this world will see

我有感動的心,將是證明我留給後人 
我做了一個美妙的差異,這個世界將看到 

I was here I lived, I loved I was here I did,

我住在這裡過... ... 
我喜歡我曾在這裡. 

I've done everything that I wanted
And it was more than I thought it would be

我所做的一切,我想要的 
並且它比我更認爲這將是 

 

 I will leave my mark so everyone will know I was here I lived, I loved I was here I did,

我將留下我的記號,讓每個人都知道 我在這裡過 

 I've done everything that I wanted And it was more than I thought it would be

我所做的一切,我想要的 
並且它比我更認爲這將是 

 

I will leave my mark so everyone will know I was here I just want them to know

我將留下我的標志,讓每個人都知道 
我在這裡過我只是想讓他們知道 
That I gave my all, did my best

Brought someone some happiness
我給我的一切,我最好的 
帶給些人快樂 

Left this world a little better just because I was here

留給了這個世界好一點的只是因爲我在這裡過 

 I was here I lived, I loved I was here I did,

我住在這裡過... ... 
我喜歡我曾在這裡.

 I've done everything that I wanted
And it was more than I thought it would be

我沒有,我所做的一切,我想要的 
並且它比我更認爲這將是 

 

 I wanna leave my mark so everyone will know I was here I lived (I lived),
I loved I was here I did (I did)

留下記號是我住在這裡過
我喜歡我曾在這裡.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()