close

Verse1

I'm trying but I keep falling down

無論我怎麼努力 還是繼續下墜

I cry out but nothing comes now

我放聲大哭 仍無濟於事

I'm giving my all and I know peace will come

我付出我的一切 我知道終有平靜的一天

I never wanted to need someone

我從未想過我需要任何人

 

Pre-Chorus

Yeah, I wanted to play tough

我需要毅力堅強

Thought I could do all just on my own

幻想憑獨力作戰

But even Superwoman

但就連女強人

Sometimes needed Superman's soul

有時都需要男人的提示

 

Chorus

Help me out of this hell

幫助我離開地獄
Your love lifts me up like helium

你的愛 就像氦氣升空一樣

Your love lifts me up when I'm down down down

當我頹喪 你的愛就像氦氣升空一樣

When I've hit the ground

當我跌落到地面

You're all I need

你是我所需要的

 

Verse2

And if you let go I'll float towards the sun

如果你放手 讓我升空面向太陽

I'm stronger cause you fill me up

我更堅強 因你給我充滿氣

But when the fear comes and I drift towards the ground

但當恐懼來臨 我可能跌落地面

I am lucky that you're round me

我很幸運 你在我的身邊

 

Pre-Chorus

Yeah, I wanted to play tough

我需要毅力堅強

Thought I could do all just on my own

幻想憑獨力作戰

But even Superwoman

但就連女強人

Sometimes needed Superman's soul

有時都需要男人的支持

 

Chorus

Help me out of this hell

幫助我離開地獄
Your love lifts me up like helium

你的愛就像氦氣升空一樣

Your love lifts me up when I'm down down down

當我頹喪你的愛就像氦氣升空一樣

When I've hit the ground

當我跌落到地面

You're all I need

你是我所需要的

Cause your love lifts me up like helium

因為你的愛就像氦氣升空一樣 

Your love lifts me up like helium

你的愛就像氦氣升空一樣 

 

Bridge

You lift me up when I am found

你幫助我 在我找到人生方向

You lift me up before I hit the ground

你幫助我 在我跌落到地面時

Your lift me up when I'm down down down

你幫助我 在我低潮的時刻

You lift me up before I hit the ground

你幫助我 在我跌落到地面時

You lift me up when I am found

你幫助我 在我找人生方向

You lift me up before I hit the ground

你幫助我 在我跌落到地面時

Your lift me up when I'm down down down

你幫助我 在我人生低潮的時刻

You lift me up before I hit the ground!

你幫助我 在我跌落到地面時

 

Chorus

Help me out of this hell

幫助我離開地獄
Your love lifts me up like helium

你的愛就像氦氣升空一樣

Your love lifts me up when I'm down down down

當我頹喪 你的愛就像氦氣升空一樣

When I've hit the ground

當我跌落到地面

You're all I need

你是我所需要的

Cause your love lifts me up like helium

因為你的愛 就像氦氣升空一樣 

Your love lifts me up like helium

你的愛就像氦氣升空一樣

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()