Speak softly love And hold me warm against your heart
輕聲訴情 我心溫暖貼在你的心
I feel your words The tender trembling moments start
我聽你的說話 開始溫柔的感動
We're in a world, our very own
我倆在同一個世界,只有我們倆獨處
Sharing a love that only few have ever known
分享著鮮為人知的愛意

Wine-colored days warmed by the sun
陽光溫暖了酒紅色的白晝
Deep velvet nights when we are one
夜晚深沉如絲絨 當我倆渡過一天

Speak softly love So no one hears us but the sky
輕聲訴情 只有天空聽得見我們的聲音
The vows of love we make will live until we die
我倆愛的誓約 一直到永遠
My life is yours and all because (發音bee-coz)
我的生命屬於你,全是因為
You came into my world with love so softly love
你走進我的世界,帶著愛意,溫柔的愛意

◆◆ 註:歌詞全部兩句押韻~很好熟背喔!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()