You by my side that`s how I see us 我所預見的,你站在我身邊
I close my eyes and I can see us 閉上雙眼,仍能看見我倆
We`ll on our way to say "I do" 我倆在禮堂說"我願意!"
My secret dreams have all come true 我的美夢已成真
I see the church, I see the people 我看到了教堂,看到了觀眾
Your folks and mine happy and smiling 你和我的鄉親們都開懷笑著
And I can hear sweet voices singing "Ave Maria" 我聽見了甜美的歌聲唱著:"聖瑪莉亞"

Oh, my love, my love 吾愛吾愛
This can really be 那會是真的
That someday you`ve walking down the aisle with me 有一天,你我攜手步下走道
Let it be, make it be 讓它成真,讓它實現
That I`m the one for you 我就是你的人
I`ll be yours, all yours now and forever 我現在和永遠都會是你的

I see us now your hand in my hand 看著我倆手牽著手
This is the hour, this is the moment 就在此時此刻
And I can hear sweet voices singing 我聽見了甜美的歌聲唱著:
Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria "聖瑪莉亞"

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()