close

[Verse 1]
Oh no, here we go again
Fighting over what I said
不好,我們又再一次
吵鬧,為了我說過的話

I'm sorry, yeah I’m sorry
Bad at love, no, I'm not good at this
對不起,我很抱歉
不會談戀愛,我不擅長這個

But I can't say I’m innocent
Not hardly, but I'm sorry
我不能說,自己是無辜的
完全不行,我很抱歉

[Pre-Chorus]
And all my friends, they know and it's true
I don't know who I am without you
我的朋友知道,這是真的
我知道不能沒有你

I got it bad, baby
Got it bad
寶貝,我做得不好
我做得不對

[Chorus]
Oh, tell me you love me
I need someone on days like this, I do
告訴我,你還愛我
這個日子裡,我需要一個人

Oh, tell me you love me I need someone
On days like this, I do
告訴我你還愛我 ,我需要一個人
在這樣的日子裡,我是真的

Oh, can you hear my heart say
No, you ain't nobody 'til you got somebody
你能聽到我的真心話嗎?
你不是單單一個人,當你找到另一位

[Verse 2]
And I hope I never see the day
That you move on and be happy without me
我希望沒這一天
沒有我的日子,你會快樂的生活

What’s my hand without your heart to hold?
I don’t know what I'm living for If I’m living without you
沒有你,我的日子是什麼過著?
沒有你,我的生活意義在哪裡?

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Bridge]
Everything I need
Is standing in front of me
我所需要的
是你站在我的面前

I know that we will be alright, alright, yeah
Through the ups and downs
我知道我們會過得好好的,是的
走過人生起伏

Baby, I'ma stick around
I promise we will be alright, alright
寶貝,我跟著你
我保證我們會過得好好的

[Chorus]

[Outro]
My heart's like Everything I need
Is standing in front of me
我的心想著,我所需要的
是你站在我面前

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()