Girl you are to me
女孩,對我來說
All that a woman should be
你有所有女人的一切溫柔
And I dedicate my life to you always
我要為你奉獻一生,永遠的
The love like yours is grand
你的愛是如此偉大
It must have been sent from up above
那是來自上天的恩賜
And I know you'll stay this way, for always
我知道你保留愛意永遠不變

And we both know, that our love will grow
我倆都瞭解,愛會成長
And forever it will be you and me
你我相守,永遠在一起
Ooh your life is sun
你的人像陽光
Chasing all the rain away
趕走所有雨水
When you come around you bring brighter days
你會帶來燦爛的日子
You're the perfect one
你是如此完美
For me and you forever will be
對你我而言,永遠如此
And I will love you so for always
我會永遠的愛著你

Came with me my sweet
跟我來,親愛的
Let's go make a family
讓我們共組家庭
And they will bring us joy, for always
家人帶來歡樂,永永遠遠

Oh boy I love you so
男孩,我如此深愛著你
I can't find enough ways to let you know
我找不到更多的理由讓你明白
But you can be sure I’m yours of course, for always 
你一定要相信我心屬於你,永遠地
 

And we both know, that our love will grow
我倆都瞭解,愛會成長
And forever it will be you and me
彼此相守永遠在一起
Ooh your life is sun
你的人像陽光
Chasing all the rain away
趕走所有雨水
When you come around you bring a brighter day
你會帶來燦爛的日子
You're the perfect one
你是如此完美
For me and you forever will be
對你我而言,永遠如此
And I will love you so for always
我會永遠的愛著你
I will love you so, for always
我會永遠的愛著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()