close

[verse 1]

Maybe I’m done, maybe it’s true

Maybe I had one chance and I lost it with you

也許我完蛋了,也許這次是真的

也許我還有機會,但我終於失去了你

We fell so hard, with nothing to lose

I’ll never love again, I’ll never love you

我們感到痛心,沒有任何可以再失去

我永遠不會再相愛,我永遠不會再愛你

[Chorus]

Cause I gave, my heart, to a goddamn fool

I gave him everything

因為我把我的心交給了一個傻瓜

我給了他一切

Now there’s nothing left for you

Cause I gave (I gave) My heart (my heart)

現在什麼都沒有了

因為我把心交給了

To a goddamn fool

I lost everything

交給一個該死的傻瓜

我失去一切

Now I have nothing left for you

I have nothing left for you

現在我什麼都沒有可以給你

我沒有什麼可以給你

[Verse 2]

I can’t pretend, pretend that I care

I see how you look at me, but I am not there

我不能假裝,假裝我在乎

我知道你怎麼看著我,但我不會在你那兒出現

The damage is done, I’ll save you the time

And if there are feelings there, they are not mine

損壞已經造成了,我將會為你保存時間

如果你那裡有感情,一定不是我的

[Chorus]

[Bridge]

You won’t hear me say those words again

This is something that you cannot mend

你不會再聽到我說的一些話

這不是你能彌補的東西

Can't you see I am a product of my own past?

So I know this will never last

And I will not cover your fears

你難道沒有看到我過去的蠢事嗎?

我知道這不會持續下去,我不會粉飾你的恐懼

I will not pick up your tears

I’ll live out the rest of my days alone

我不會為你流淚

我將獨自度過餘生

[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()