I've been here before

我以前來過這兒

But always hit the floor

但都能短暫平安降落

I've spent a lifetime running

我一生都在追逐

And I always get away

我總是可以逃開

But with you I'm feeling something

遇上你後,我的感受不同

That makes me want to stay

為了你,我要停留下來

I'm prepared for this

我準備好了

I never shoot to miss

我不會錯失

But I feel like a storm is coming

暴風雨即將來到

If I'm gonna make it through the day

我要面對它一整天

Then there's no more use in running

我不要跑開

This is something I gotta face

我一定要面對它

 

If I risk it all

如果我面對冒險

Could you break my fall?

你會出現在我的降臨嗎?

 

[Chorus:]

How do I live? How do I breathe?

我要怎麼活下去,我怎麼去呼吸

When you're not here I'm suffocating

你不在時,我像要窒息

I want to feel love, run through my blood

我要感受愛情,在我的全身流動

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是要我放棄一切嗎

For you I have to risk it all

為了你,我要冒險

Cause the writing's on the wall

因為牆上已記載我的功蹟

 

A million shards of glass

萬個玻璃的碎片

That haunt me from my past

跟隨我而來

As the stars begin to gather

像星星凝聚在一起

And the light begins to fade

接著,星光開始消散

When all hope begins to shatter

雖然希望已成空

Know that I won't be afraid

我還是不能退縮害怕

 

If I risk it all

如果我要冒險

Could you break my fall?

你會出現在我的降臨嗎?

 

[Chorus:]

How do I live? How do I breathe?

我要怎麼活下去,我怎麼呼吸

When you're not here I'm suffocating

你不在時,我像要窒息

I want to feel love, run through my blood

我要感受愛情,在我的全身流動

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是要我放棄一切嗎

For you I have to risk it all

為了你,我要冒險

Cause the writing's on the wall

因為牆上已記載我的功蹟

 

The writing's on the wall

牆上已記載我的功蹟

[Chorus:]

How do I live? How do I breathe?

我要怎麼活下去,我怎麼呼吸

When you're not here I'm suffocating

你不在時,我像要窒息

I want to feel love, run through my blood

我要感受愛情,在我的全身流動

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是要我放棄一切嗎

 

How do I live? How do I breathe?

我要怎麼活下去,我怎麼呼吸

When you're not here I'm suffocating

你不在時,我像要窒息

I want to feel love, run through my blood

我要感受愛情,在我的全身流動

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是要我放棄一切嗎

For you I have to risk it all

為了你,我要冒險

Cause the writing's on the wall

因為牆上已記載我的功蹟

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()