close

[Intro]
Here we go 
我們開唱了 

[verse 1]
I can't wait to smoke them all 
我等不及想大力吐煙霧 
Whole pack like Marlboro 
像萬寶路牌的一整包
Blow it in your face blow it in your face 
煙拂過你臉上 
I can't wait to rev you up 
我等不及要讓你轉圈圈
Faster than you can say Ferrari 
速度快過你口中的法拉利車子 
Tearin' up the gravel watch you unravel 
摧毀路上石頭 看你突破解圍
Now it's a party 
舞會開始 
Hey I can't wait to cast my spell 
我等不及要施展我的魔咒 
Which one you'll never tell 
哪一個你無法分辧 
'Cause I got it covered city gravy southern 
我吸引城南的流動人潮 
Got you drippin' like no other 
我會讓你羨慕 口水滴不止 

[chorus]
Get off on me my body's got you pleadin' 
離開我的性感胴體 讓你哀求 
Light me up and breathe in 
點燃我的激情 我在享受中
Mirror on the ceilin' 
天花板上的反射 
Get off on me my body's got you pleadin' 
離開我的性感胴體 讓你哀求 
Light me up and breathe in 
點燃我的激情 我在享受中 
Mirror on the ceilin' 
天花板上的反射 
A-yo a-yo 
啊喲 啊喲 
We smokin' 'em all 
我們大力吐煙霧
A-yo a-yo 
啊喲 啊喲 

 

[verse 2]
I can't wait to blaze for real 
我等不及放真實的火焰
Track burns like a road rail 
一排排的燒開像是鐵軌一樣般
Spin it in your face spin it in your face 
就在你面前迴旋繞轉
Play it in your play it in your face 
就在你面前玩耍 
Can't wait to get you shook up 
我等不及讓你搖擺
Faster than you can try to hate it 
速度會快到你無法討厭它
You can try to hate it you can try to fake it 
你可以不喜歡也可以假裝沒看見
But baby I laced it 
寶貝,我在製造花邊氣氛 

[chorus] x2

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()