[Verse 1]
Waiting for the time to pass you by
Hope the winds of change will change your mind

等待時間 從你身旁流過
希望急降風能改變你的心

I could give a thousand reasons why
And I know you, and you've got to
我可以給一千個為什麼的理由
我知道你,你必須


[Pre-Chorus 1]
Make it on your own, but we don't have to grow up
We can stay forever young

做自己,我們不必等長大
我們內心永遠是年輕的

Living on my sofa, drinking rum and cola
Underneath the rising sun
躺在我的沙發上,喝朗姆酒和可樂
在冉冉升起的太陽之下

I could give a thousand reasons why
But you're going, and you know that
我可以給一千個為什麼的理由
雖你必須離去,但你知道


[Chorus]
All you have to do is stay a minute
Just take your time

你所需要做的是 停留一分鐘
你慢慢考慮

The clock is ticking, so stay
All you have to is wait a second
時鐘在滴答作響,所以停留一下
你所需要的是等待一秒鐘

Your hands on mine
The clock is ticking, so stay
你的手在我的心上
時鐘在滴答作響,所以停留一下


[Post-Chorus]
All you have to do is
All you have to do is stay

你所需要做的是
你所需要做的是停留


[Verse 2]
Won't admit what I already know
I've never been the best at letting go

不敢承認 我已知道的
我從來不是最好的狀況,在分手的時刻


I don't wanna spend the night alone
Guess I need you, and I need to

我不想獨自一人過夜
我猜我需要你,我需要

[Pre-Chorus ]

[Chorus]

[Post-Chorus]

[Bridge]
All you have to do is stay
So stay, yeah

你所需要做的是留下
所以留下,是的


[Chorus]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()