close

 

Yesterday, all my troubles seemed so far away
昨日,所有的煩惱彷彿遠在天邊
Now it looks as though they're here to stay
接著,煩惱似乎要在此處停留
Oh, I believe in yesterday
噢,我相信那是昨日的事情

Suddenly, I'm not half the man I used to be
剎那間,我已不再是從前的我
There's a shadow hanging over me
有一片陰影,就懸在我心頭
Oh, yesterday came suddenly
噢,昨日事情匆匆的降臨

Why she had to go
想著為何她得離去
I don't know she wouldn't say
我不知道,她也不肯說
I said something wrong
我想大概是我說錯了一些話
Now I long for yesterday
於是,我想要探究昨日之事

Yesterday, love was such an easy game to play
昨日,我自以為愛情是一場簡單的遊戲
Now I need a place to hide away
現在,無顏的我需要找個地方躲藏
Oh, I believe in yesterday
噢,我相信那是昨日所發生的事

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()