close


Every now and then時時刻刻之間

When the world steps in人們會走進來

Stealing all our time away偷走我們的時間

It soon takes so much轉眼之間

We forget to touch我們忘記了聯絡

That's when I know我知道

It's time for me to say這時候我該開口說

Take my hand再來牽著我的手

Let's walk through love's door讓我們走進愛的大門

And be free from the world once more離開凡俗的世界

Care's my heart溫暖我的心

We can hide today我們今天躲藏

And love the world away遠走高飛的愛情

  

Once again we'll be再一次我們有

Where our hearts are free不牽掛的心

And the time is ours to share我們要分享彼此

Love will always stay愛將停留

Just a touch away只要一通電話

Come with me就找我來

All the magic's waiting there著魔的等候在那裡

Take my hand再來牽著我的手

Let's walk through love's door讓我們走進愛的大門

And be free from the world once more離開凡俗的世界

Care's my heart溫暖我的心

We can hide today我們今天躲藏

And love the world away遠走高飛的愛情

We can love the world away遠埃高飛的愛情

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()