close

新歌翻譯直接按: Lady Gaga 新歌  - The Cure  ~ Selena Gomez - Only You ~  DJ Khaled/小賈斯汀 - I'm the OneClean Bandit - Symphony 

[Verse 1]
I've been hearing symphonies

Before all I heard was silence
我在聽著交響曲
以前,我聽的都是安靜的歌

A rhapsody for you and me
And every melody is timeless
這一首像是我和你的狂想曲
每一段旋律,都很耐聽

Life was stringing me along
Then you came and you cut me loose
人生對我是說是一串琴絲
你來,才解開我的束縛

Was solo singing on my own
Now I can't find the key without you
 以前我都是獨自唱歌
現在我需要你,才能找到適合的調子

[pre-chorus]
And now your song is on repeat

And I'm dancin' on to your heartbeat
現在你的歌不斷重複播放
我能對上你的旋律跳著舞

And when you're gone, I feel incomplete
So if you want the truth
 當你的歌結束,我的感覺不再完美
這是我內心的話

[chorus]
I just wanna be part of your symphony

Will you hold me tight and not let go?
我想成為你交響曲的一部分
你能否抱住我,不要停下

Symphony Like a love song on the radio
Will you hold me tight and not let go? 
交響曲就像電台的情歌
請抱住我,不要停下

 

[verse 2]
I'm sorry if it's all too much

Every day you're here, I'm healing
如果要求太多,我非常抱歉
你在的每一天,我感覺像療癒
And I was runnin' out of luck
I never thought I'd find this feeling
好運也許會不在
我無法想像我找到這種感覺

'Cause I've been hearing symphonies
Before all I heard was silence
因為我在聽著交響曲
以前,我聽的是安靜的歌曲

A rhapsody for you and me
And every melody is timeless
這一首,我和你的狂想曲
每一段旋律,都很耐聽

[pre-chorus]  

[chorus] 

[pre-chorus] 

[chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()