新歌翻譯直接按 Taylor Swift- 15首最新專輯 Camila-Havana Maroon 5 - wait Selena Gomez Wolves 

[Verse 1]

I never trust a narcissist, but they love me

So I play 'em like a violin

我不信任自戀者,雖然他們愛我

我就像拉小提琴一樣玩弄他們

And I make it look oh-so-easy

'Cause for every lie I tell them, they tell me three

我做起來很輕鬆簡單

我告訴他們一個謊言,他們告訴我三個

This is how the world works

Now all he thinks about is me

世界是這樣運作的

現在他所想要的就是我

[Pre-Chorus]

I can feel the flames on my skin

Crimson red paint on my lips

我能感覺到我的皮膚發炎

深紅色如紅色油漆在我的嘴唇上

If a man talks shit, then I owe him nothing

I don't regret it one bit, 'cause he had it coming

如果一個男人說屁話,那我什麼也不欠他

我一點也不後悔,因為他罪有應得

[Chorus]

They say I did something bad

Then why's it feel so good?

他們說我做了壞事

那為什麼我覺得還好呢?

They say I did something bad

But why's it feel so good?

他們說我做了壞事

但為什麼感覺這麼很好?

Most fun I ever had

And I'd do it over and over and over again if I could

It just felt so good, good

我玩得最開心

如果可能的話,我會一遍又一遍地做

因為感覺很好,很好

[Verse 2]

I never trust a playboy, but they love me

So I fly 'em all around the world

我從來不相信花花公子,但他們愛我

我和他們在世界各地旅遊

And I let them think they saved me

They never see it comin', what I do next

我讓他們覺得他們曾經救了我

他們沒有察覺我再來做什麼

This is how the world works

You gotta leave before you get left

世界是這樣運作的

總要離開之前,你得先走了一步

[Pre-Chorus]

I can feel the flames on my skin

He says, "Don't throw away a good thing"

我能感覺到我的皮膚發炎

他說“不要扔掉好東西”

But if he drops my name, then I owe him nothin'

And if he spends my change, then he had it comin'

如果他把我的名字剔掉,我也沒欠他什麼
如果他花了我的小錢,他知道要還回

[Chorus]

[Bridge]

They're burning all the witches, even if you aren't one

They got their pitchforks and proof, their receipts and reasons

他們要燒死巫婆,即使你不是其中一個

他們變成暴民和一些證書,收據和理由

They're burning all the witches, even if you aren't one

So light me up (light me up), light me up (light me up)

他們要燒死巫婆,即使你不是其中一個

所以放火燒我,點燃我

Light me up, go ahead and light me up (light me up)

燒我,來吧,點燃我

[Chorus]

[Outro]

Oh, you say I did something bad

Why's it feel so good, good?

你說我做了壞事

那為什麼我覺得還好呢?

So bad, why's it feel so good?

Why's it feel, why's it feel so good?
那麼糟糕,為什麼覺得這麼好?

為什麼這感覺很好?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()